۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

سید حسن نصرالله قهرمان مبارزه بانظام سلطه ومبارزی خستگی ناپذیربود

سید حسن نصرالله قهرمان مبارزه بانظام سلطه ومبارزی خستگی ناپذیربود

شیراز-رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شهید نصرالله قهرمان مبارزه با نظام سلطه و مبارزی خستگی ناپذیر بود که تا پای جان بادشمنان بشریت جنگید .

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی در پی شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان با صدور پیامی گفت: شهید سید حسن نصرالله قهرمان مبارزه با نظام سلطه و مبارزی خستگی ناپذیر بود که تا پای جان بادشمنان بشریت جنگید وکارنامه ای پر افتخار از خود جای گذاشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر رژیم سفاک صهیونیستی جنایتی دیگر رقم زد و این بار طلایه دار جبهه مقاومت در لبنان و سید مبارزه با امپریالیسم غرب را به شهادت رساند.

شهید نصرالله حقیقتا قهرمان مبارزه با نظام سلطه و مبارزی خستگی ناپذیر بود که تا پای جان با دشمنان بشریت جنگید و کارنامه ای پر افتخار از خود بر جای گذاشت.

شهادت برای مردان خدا سعادت است و شهید سعید ما سید حسن نصرالله نیز همچون یاران شهیدش به آرزوی دیرینه خود دست یافت. این شهادت بر این مرد بزرگ تاریخ مبارک باد که تمام عمر خویش را در مبارزه با تاریکی و سیاهی سپری کرد.

اما رژیم فاسد، جعلی و کودک کش صهیونیستی و سران خونخوار آن و حامیانشان بدانند که این جنایت ها بی پاسخ نخواهد ماند و این ترورهای ددمنشانه نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف، بلکه عزم و اراده ها را برای شکست حتمی ایشان قوی تر خواهد کرد.

اینجانب شهادت آن مرد نستوه و جمعی از هم رزمان و یارانش را محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فدا، مقام معظم رهبری و عموم مسلمین تبریک و تسلیت عرض نموده؛ برای آن شهیدان والا مقام رحمت و غفران الهی مسالت دارم.

کد خبر 6239330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha